Создание единой деловой площадки, где могут быть эффективно презентованы новые товары, материалы, оборудование и услуги.

Տպագրական արտադրանքի տարածում

Ժամանակակից մարքեթինգում թերթիկների բաժանումը հանդիսանում է գովազդի առավել պարզ, սակայն արդյունավետ եղանակներից մեկը: Դա պոտենցիալ հաճախորդների արագ ներգրավելու սակավաթիվ մեթոդներից մեկն է: Սովորաբար հաճախորդների ներգրավելու ժամանակը կազմում է  երկուսից մինջև յոթ օր: Պոտենցիալ լսարանի քանակությունը կախված է բաժանվող թերթիկների ծավալից, տեղից, գովազդի նպատակից, ուղղվածությունից:

Մեր ընկերությունը իրականացնում է թերթիկների արագ ու արդյունավետ տպագրություն և տարածում, դիզայնի, տպաքանակը և տարածման վայրի վերաբերյալ պայմանավորվածությունը անհատական է:   

Թերթիկների բաժանումը իրականացվում է տարբեր վայրերում՝ կախված գովազդվող ծառայության կամ ապրանքի թեմատիկայից և ուղղվածությունից: Նման վայրեր կարող են լինել.

1. Քաղաքի կենտրոնական փողոցները: Սովորաբար ընտրվում են խիտ բնակեցված անցողիկ փողոները՝ շուկայի և խոշոր առևտրային կենտրոնների մոտակայքում:

2. Առևտրային  և զվարճանքի կենտրոնների ներսում: Որպես օրենք, նման վայրերում հեշտ է արտադրանքի թեմատիկային համապատասխան լսարան գտնելը: Տարածման նման եղանակը բավական տարածված և արդյունավետ է:

3. Տարածում ՝ թերթիկները մուտքերի փոստային արկղներում տեղադրելով:

4. Ցուցահանդեսներում, թեմատիկ միջոցառումներում, սեմինարներում, ֆորումներում: Տարածման նման եղանակը արդյունավետ է արտադրանքի նորույթները, նոր ծառայությունները առաջ քաշելիս: Դրական կողմը կայանում է նրանում, որ պոտենցիալ հաճախորդները անհրաժեշտ տեղեկատվություն են ստանում անմիջականորեն միջացառման անցկացման վայրերում: 

5. Ավտովարորդներին կայանատեղերում, խաչմերուկներում բաժանումը, թերթիկները տեղադրելով ապակու մաքրիչի տակ: 

Առաջարկում ենք մեր ծառայությունները սոցիոլոգիական հարցումների կազմակերպման և անցկացման, անկետավորման, ստորագրահավաքի, փրոմո-ակցիաների անցկացման և փակցնելու, ինչպես նաև նախընտրական արշավի անցկացման համար գործունեության այլ եղանակների (և ոչ միայն դրանց) համար:Նաև գտնում ենք, կազմակերպում, ուսուցանում, վերահսկու, քարոզիչների ախատանքը: 

Նման գովազդային արշավի կազմակերպումը անցնում է մի քանի փուլերով, որոնցից յուրաքանչյուրը շատ կարևոր է:

1. Թերթիկի դիզայնի մշակումը:  Մեր ժամանակներում գոյություն ունի դիզայնի ձևավորման, տեսակների, գունային ձևավորման, նյութի, տեղեկատվության իմաստային շարադրման մեծ ընտրություն:  Դիզայնի մշակմամբ ու բովանդակությամբ զբաղվում է հատուկ մարդ, ամենատարբեր նախագծերում մեծ փորձի շնորհիվ կարելիէ ընտրել մի ինչ-որ անհատական և հետաքրքիր բան:

2. Թերթիկի տարածման վայրի ընտրությունը: Սա շատ կարևոր փուլ է, քանի որ կախված ուղղվածությունից պետք է ընտրել համապատասխան լսարանը: Եթե հաշվարկն արվում է տարեց մարդկանց վրա, ապա այդ վայրերը կարող են լինել ուղղակի փողոցները, պողոտաները, շուկաները: Եթե հակվածություն կա դեպի երիտասարդությունը, ապաավելի լավ է ընտրել առևտրային կենտրոնները, երիտասարդների կուտակման վայրերը, ուսումնական հաստատություններից ելքերը, զբոսայգիները, և այլն: 

3. Թերթիկների բաժանումը. Փորձառու փրոմոութերները ոչ թանկ և արագորեն կկազմակերպեն թերթիկների և բուկլետների որակյալ տարածումը: Բարեհամբուրությունը և արդյունքի վրա աշխատելու ունակությունը լավ արձագանքի գրավական են:

Այսպես թե այնպես, թերթիկների բաժանումը դա գովազդի արդյունավետ և գործուն մեթոդ է, և ճիշտ կազմակերպված արշավի դեպքում  այն անպայման կտա իր արդյունքը՝ ի դեմս նոր հաճախորդների:

Renta Outstaffing

Ինչո՞վ է գրավիչ Renta Outstaffing-ի հետ համագործակցությունը

Renta Outstaffing-ի ծառայությունները ընկերության հաճախորդներին բերում են շահույթի աճ: Սակայն դա մեր հետ համագործակցության միակ առավելությունը չէ: ստորև բերված են այլ գրավիչ պահերը.  

  • Մեծ փորձըRenta Outstaffing-ն աշխատում է աշխատակազմի և BTL-ծառայությունների շուկայում  2014 թվականից:

  • Բարձր որակը. բոլոր մեր մասնագետներին բնորոշ է պրոֆեսիոնալ նախապատրաստվածության բարձր մակարդակը

  • Լրացուցիչ զեղչեր և բոնուսներ, որոնք տարածվում են մի շարք ծառայությունների և մշտական հաճախորդների վրա

  • Անհատական մոտեցում.  յուրաքանչյուր հաճախորդին տրամադրվում է անհատական մենեջեր

  • Առավելագույն հարմարավետություն. առաջարկում ենք աշխատանքի ամենապարզ սխեմաներ, մենք անհանգստացնում պատվիրատուներին երկրորդական հարցերով

  • Ծայր աստիճան օպերատիվություն. հարցերի օպերատիվ լուծման նպատակով մենք ունենք  «թեժ գիծ» հաճախորդների համար

  • Լիակատար թափանցիկություն. տրամադրում ենք համապարփակ միջանկյալ և եզրափակիչ հաշվետվություն

Ձեզ հետաքրքրու՞մ է վարձակալմամբ ժամանակավոր աշխատակազմ: Զանգահարեք 077 804 815 հեռախոսահամարով:

Renta Outstaffing-ը դարձել է հաջող լուծում այն ընկերությունների համար, որոնք հետաքրքրված են վարձակալմամբ ժամանակավոր աշխատակազմ տրամադրելու հարցում: Դուք կարող եք ինքներդ դրանում համոզվել: Զանգահարեք մեզ, մենք կքննարկենք համագործակցության բոլոր տարբերակները և կպատասխանենք ցանկացած լրացուցիչ հարցի:

Renta Outstaffing-ը միշտ կանի շահեկան առաջարկություն: Չէ՞ որ ձեզ բիզնեսին հաջողություն բերելը մեր աշխատանքի հիմնական նպատակն է: 

logo renta vector spitak.png
  • Renta Outstaffing
  • Renta Outstaffing
  • Renta Outstaffing
  • Renta Outstaffing
  • Renta Outstaffing
  • Renta Outstaffing